آموزشی

ساخت وبلاگ

شما با کاپنا می توانید کسب و کار خود را به راحتی دیجیتالی کنید. شما میتوانید به راحتی کلیه کارهای تبلیغاتی خود را به ما بسپارید. یکی از تبلیغات رایج در معقوله تبلیغات، تبلیغات بنری می باشد که در ادامه به آن می پردازیم:

تبلیغات بنری چیست؟

تبلیغات بنری، اولین فرم از تبلیغات آنلاین غیر رایگان است که در قالب گرافیکی و فرمت‌های مختلف مانند متن، تصاویر، ویدئو و … در مقابل کاربران ظاهر می‌شود و در صورت کلیک بر روی آن‌ها، مرورگر اینترنت شما را به وب‌سایت تبلیغ‌کننده منتقل خواهد کرد. هدف از تبلیغات بنری، انتقال پیام برند و تبلیغات به بازدیدکنندگان وب‌سایت موردنظر است. این تبلیغات در بخش‌های متمایزی از وب‌سایت‌ها که به‌طور خاص برای تبلیغات در نظر گرفته شده‌اند، ظاهر می‌شوند. این بنرها اغلب به‌صورت مستطیلی هستند و هرچه مستطیل‌ها عریض‌تر باشند نسبت به بنرهای باریک‌تر، تأثیرگذاری بهتری دارند. بنرها می‌توانند به‌صورت ثابت یا متحرک باشند. انتخاب فرمت مناسب برای آگهی‌ها به‌منظور حاصل شدن بهترین نتیجه بسیار مهم است.

انواع تبلیغات بنری یا نمایشی

        نوعی از آن، ویدئوهایی است که به‌صورت غیرمنتظره‌ای هنگام بارگذاری صفحه، نمایش داده می‌شود و نوع کاربرپسندتر آن‌که مزاحمتی برای کاربر ایجاد نمی‌کند، پخش آگهی‌هایی است که تا زمانی که کاربر با موس روی آن‌ها حرکت نکند، ثابت هستند.

    تبلیغات بنری Overlays

    تبلیغاتی که در بالای صفحات وب‌سایت ظاهر می‌شوند و با یک کلیک بر روی آیکون close آن تبلیغ، می‌توان آن‌ را بست.

    تبلیغات نمایشی Interstitials

    آگهی‌هایی که پیش از نمایش محتوای وب‌سایت ظاهر می‌شوند. آگهی‌های تمام صفحه است که بین فعالیت‌های کاربر مانند رفتن به صفحه دیگر وب‌سایت ظاهر می‌شود.

    تبلیغات Sponsorship

    این فرمت شامل قرار دادن یک لوگو یا برند در طراحی وب‌سایت است. این فرمت می‌تواند از تبلیغات native هم محسوب شود که در جلسات آینده توضیح داده خواهد شد. این تبلیغ با پرداخت توسط تبلیغ‌دهندگان اجرا می‌شود.

قوانین طراحی بنر در تبلیغات آنلاین

 

    مخاطب هدف شما کیست و درخواست شما از او چیست؟

    قبل از طراحی بنر حتماً باید این نکته را در نظر داشته باشید. در مرحله اول مخاطبین اصلی تبلیغات خود را تشخیص دهید و سپس دقت کنید که چه درخواستی از آن‌ها دارید. کلیک بر روی وب‌سایت شما؟ خرید محصولات محدود در حراج؟ استفاده رایگان از یکی از محصولات/خدمات شما؟

    پیشنهاد ارزشمند شما چیست؟

    این سؤال در نوشتن متن بنر و انتخاب یک CTA مناسب برای آن، به شما کمک می‌کند.

    سایز بنر تبلیغاتی را مطابق اندازه‌های استاندارد انتخاب کنید.

    به دلیل اینکه اغلب ناشرین از سایزهای استاندارد بنر در وب‌سایت خود استفاده می‌کنند، بهتر است شما نیز اندازه بنر را مطابق استاندارد موجود انتخاب کنید.

    از تصاویر و عکس‌های باکیفیت در طراحی بنر استفاده کنید.

    استفاده از تصاویر باکیفیت پایین در بنرهای تبلیغاتی باعث عدم اعتماد کاربران به برند شده و درنتیجه کاربران روی بنر کلیک نخواهند کرد.

    از رنگ مختص برند خود استفاده کنید.

    اگر قصد ایجاد یک بنر حرفه‌ای دارید یا می‌خواهید که کاربران تبلیغ برند شما در اینترنت را تشخیص دهند، بنر خود را به‌گونه‌ای طراحی کنید که رنگ آن به رنگ برند شما نزدیک باشد.

    سعی کنید بنر را ساده طراحی کنید.

 

    هرچه بنر ساده‌تر باشد، پیام آن سریع‌تر به مخاطبان هدف شما منتقل می‌شود.

    از المان‌های برند در طراحی بنر استفاده کنید.

 

    جدا از این مسئله که کسب‌وکار شما چقدر بزرگ است، حتماً باید از یکی از المان‌های برند مانند لوگو، نام شرکت یا نام وب‌سایت در طراحی بنر استفاده کنید.

    در تبلیغات بنری هم می توان  مانند تبلیغات اینترنتی درصد بازدید را مورد سنجش قرار داد.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 128 تاريخ : شنبه 13 دی 1399 ساعت: 19:41

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

رنو/داچیا ساندرو (به انگلیسی: Dacia Sandero) خودرویی است که در سال ۲۰۰۸ توسط رنو در نمایشگاه ژنو رونمایی شد از سال ۲۰۰۹ تاکنون در تمام کشورهای اتحادیه اروپا و همچنین در کشورهای متعددی در آمریکای لاتین، آمریکای جنوبی ،آفریقا ،آسیای میانه و خاورمیانه عرضه گردیده‌است.

خط تولید آن نیز در کشورهای رومانی، فرانسه، ترکیه، آرژانتین ،برزیل، کلمبیا، پرتوریا، آفریقای جنوبی، کازابلانکا، مراکش، روسیه و ایران توسط پارس خودرو می‌باشد.

طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلو بوده طول نسخه عرضه شده در ایران در حالت طبیعی ۴٬۰۲۰ میلیمتر (۱۵۸ اینچ) و عرض آن در حالت طبیعی ۱٬۷۴۶ میلیمتر (۶۸٫۷ اینچ) و ارتفاع آن در حالت طبیعی ۱٬۵۳۴ میلیمتر (۶۰٫۴ اینچ) است.

 

ساندرو از نظر پلت فرم با لوگان مشترک بوده و از همان پلت فرم X90 بنا شده که مشترک با رنو کلیو نسل دو می‌باشد. کد اتاق آن نیز B90 می‌باشد اما برخی به اشتباه آن را L90 هاچ‌بک خطاب می‌کنند در حالی که کد L90 متعلق به اتاق لوگان است.

همانند اغلب محصولات مشترک داچیا و رنو در بازارهای مختلف با برندهای رنو یا داچیا عرضه شده‌اند در بازارهای دنیا ساندرو با لوگوی رنو یا داچیا به فروش می‌رسد و این تفاوت برند بسته به بازار هدف امری طبیعی در صنعت خودروسازی است. رنو در این خصوص می‌گوید محصولات خانواده لوگان در بازارهایی که برند داچیا به اندازه کافی مطرح نیست اما برند رنو شناخته شده‌است (همانند ایران، هند، خاورمیانه و آمریکای جنوبی)، با نام رنو تولید شده و در بازارهایی که نشان داچیا شناخته شده تر است و رنو نیز با محصولات گرانتر حضور کافی دارد، با لوگوی داچیا به تولید می‌رسد.

مشخصات فنی

نمای پشت ساندرو نسل یک

رنو ساندرو در دنیا با توجه به بازارهای مختلف با پیشرانه‌های تنفس طبیعی ۱ لیتری توربو (دیزل یا بنزین) ۱٫۲ لیتری (دیزل یا اتانول) ۱٫۴ لیتری (دیزل یا بنزین) ۱٫۵ لیتری دیزل ۱٫۶ لیتری بنزینی و ۲ لیتری بنزینی (در مدل RS) ارائه می‌شود.

مدل عرضه شده در بازار ایران پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی بنزینی K4M رنو سود می‌برد؛ که این پیشرانه مشترک با خودروهای مگان ۱۶۰۰ و رنو سیمبل و رنو کلیو نسل ۲ و ۳ می‌باشد.

این پیشرانه توانایی تولید ۱۰۵ اسب بخار در ۵۷۵۰ دور در دقیقه را دارد سیستم دندهٔ نسخه عرضه شده در ایران در دو نوع ۵ دنده به صورت دستی (JH3)یا (JHQ) و همچنین ۴ دنده اتوماتیک (AL4 DP2) است.

شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رنو ساندرو برابر ۱۰ ثانیه (در مدل دنده دستی) و ۱۲ ثانیه (در مدل اتوماتیک) است.

ایمنی

نمای داخلی

نسل اول ساندرو در تست سال ۲۰۰۸ یوروانکاپ ۳ ستاره ایمنی از ۵ ستاره در ایمنی بزرگسالان، ۴ ستاره از ۵ ستاره در حفاظت از کودکان و ۱ ستاره از ۴ ستاره در برخورد با عابر پیاده را در کلاس سوپرمینی‌ها کسب کرده‌است. نسل دوم ساندرو در تست سال ۲۰۱۳ توانست ۴ ستاره ایمنی از ۵ ستاره را کسب کند.

سیستم ترمز خودرو توسط شرکت ATE آلمان طراحی و ساخته شده‌است. در محور جلو از نوع دیسکی خنک شونده و در عقب کاسه‌ای است دارای سیستم‌های ABS چهار کاناله و EBD (توزیع الکترونیکی نیروی ترمز) و EBA (کمک ترمز اضطراری) می‌باشد.

 

بر اساس بازارها بین ۲ یا ۴ ایربگ از نوع SRP قابل سفارش است. بر اساس بازارها سیستم کنترل پایداری ESP قابل سفارش است.

تجهیزات

رنو ساندرو در بازارهای مختلف با سطح تجهیزات متفاوتی بسته به سطح مشتریان عرضه می‌گردد ولی آنچه واضح است کمبود تجهیزات در مدل‌های مختلف این خودرو در مقایسه با هم رده‌های قیمتی آن در دنیاست ولی با این وجود از جمله تجهیزات کامل‌ترین آن می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

چهار شیشه برقی و آینه‌های برقی مجهز به گرمکن و کامپیوتر سفری (اطلاعات مصرف سوخت و مسافت و سرعت) مه‌شکن جلو و عقب و چراغ جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع

سیستم صوتی با ۴ عدد بلندگو و صندلی‌های تاشوی عقب و سیستم ضد سرقت قفل مرکزی برقی اشاره نمود.

در برخی بازارها مانند روسیه و چین و آمریکای لاتین گرمکن صندلی‌های جلو و سیستم کنترل پایداری و ایربگ‌های جانبی فرمان چرم سیستم پاور ویندوز در نسخه فول آپشن به مشتریان ارائه می‌شود.

بهترین و مناسب ترین باطری ماشین برای خودروی ساندرو،  60و66  و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 141 تاريخ : شنبه 13 دی 1399 ساعت: 19:20

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

پژو پارس یا پژو پرشیا خودرویی محصول ایران خودرو است. این خودرو فیس لیفت (تغییر چهره یافته) پژو ۴۰۵ است که در طرح ظاهری آن از بدنه پژو ۴۰۶ و پژو ۶۰۵ الهام گرفته شده‌است. این خودرو در زمان خودش به عنوان یک انقلاب در فیس لیفت‌های ایرانی شناخته می‌شود. خودرو پژو پارس با درابتدا با نام «پژو پرشیا» به بازار عرضه شد؛ چندی بعد ایران خودرو که قصد صادرات پارس به بازار عربستان را داشت، به دلیل عدم وجود حرف «پ» در زبان عربی و همچنین حساسیت اعراب به اسم «پرشیا» نام خودرو را به «پژو سفیر» تغییر داد. اما پس از اینکه این خودرو نتوانست مجوز صادرات به بازار عربستان را پاس کند، نامش به «پژو پارس» تغییر یافت. پژو پارس اکنون در انواع مدل های زیر تولید میشود:

نمای داخلی

شباهت عینی فضای داخلی پارس با پژو ۴۰۵ می‌تواند یک امتیاز منفی برای این خودرو باشد به طوری که داشبورد در داخل کابین تقریباً همان در پژو ۴۰۵ است البته با کمی تغییرات. گاهی اوقات نمی‌توان تفاوت چند میلیون تومانی این خودرو را با پژو ۴۰۵ درک کرد ولی به هرحال راحتی بیشتر صندلی‌ها، فرمان پذیری برتر کلیدهای روی فرمان سیستم تهویه هوای اتوماتیک، طراحی مناسب غربیلک فرمان، عملکرد بهتر جعبه دنده و کلاچ از جمله چهره خودرو تغییراتی هستند که این برتری نسبی را برای این خودرو فراهم کرده‌است.

انواع کلاس‌های پژو پارس ال‌ایکس و تفاوت‌های آنها

    پژو پارس ال‌ایکس کلاس ۱۷ که به تازگی اضافه شده‌است با رینگ فولادی به جای رینگ آلومینیومی می‌باشد

    پژو پارس ال‌ایکس کلاس ۱۶٬۱۵٬۱۳ هرسه دارای رینگ آلومینیومی ۱۵ اینچی می‌باشند.

    پژو پارس ال‌ایکس کلاس ۲۸۵۱۵و۲۸۵۱۷ سیستم قفل خودکار (قفل شدن درها پس از حرکت)

    پژو پارس ال‌ایکس کلاس ۲۸۵۱۵و۲۸۵۱۷ سیستم قفل مرکزی (با یک دکمه همه درها قفل و باز می‌شوند)

    پژو پارس ال‌ایکس کلاس ۲۸۵۱۵و۲۸۵۱۷ فلاشر اتوماتیک(در ترمزهای شدید با کاهش ناگهانی سرعت، فلاشرها روشن می‌شوند)

    پژو پارس ال‌ایکس کلاس ۲۸۵۱۵و۲۸۵۱۷ تایمر چراغ سقف

    پژو پارس ال‌ایکس کلاس ۲۸۵۱۵و۲۸۵۱۷ آگاه کردن راننده از وضعیت باز و بسته شدن در خودرو توسط چراغ‌های راهنما و چراغ سقفی و LED داخل

    پژو پارس ال‌ایکس کلاس ۲۸۵۱۵و۲۸۵۱۷ جلو آمپر و سیستم اخطار سرقت ساده با استفاده از بوق خودرو به‌جای آژیر دزدگیر

    پژو پارس ال‌ایکس کلاس ۲۸۵۱۳ مجهز به سیستم مالتی پلکس می‌باشند و امکانات بالا را ندارند

سامانهٔ ترمز

ترمز مجهز به ای‌بی‌اس و ئی‌بی‌دی (به انگلیسی: ABS/EBD) ئی‌ال‌ایکس از نوع دو مدارهٔ فرمان‌یار (به انگلیسی: servo-assisted dual-circuit) و هدایت شده توسط رایانه است که با شمارهٔ مدل ام‌کی۲۰-ئی (به انگلیسی: MK20-E) توسط تکلان توس تحت امتیاز و نظارت کنتیننتال تِوس (به آلمانی: Continental Teves AG) تولید می‌شود.[۱۲] گشتایش هر ۴ چرخ توسط حسگرهای الغایی-مغناطیسی دورشمار در مرکز چرخ‌ها به‌صورت قیاسی اندازه‌گیری شده و پس از رقمی‌شدن (به انگلیسی: digitize) در رایانهٔ ای‌بی‌اس/ئی‌بی‌دی بررسی می‌شوند. این سامانه به دیسک‌های پره‌دار هوا-خنک در جلو و دیسک‌های توپُر در عقب جفت شده‌است. کلیپرها توسط تکلان توس، لوکاس و گِرلینگ تولید می‌شوند.[۱۳]

تفاوت‌های ظاهری

 

چون ئی‌ال‌ایکس دارای تایرهایی هم اندازهٔ سیتروئن زانتیا[۱۴] است (185/65R15) که قطر آن ۶۲٫۱۲ سانتی‌متر (۲۴٫۴۶ اینچ)[۱۵] است، بالاتر می‌ایستد. قاب پشتی آینه بغل‌های ئی‌ال‌ایکس دارای قسمت رنگی در بالا هستند، در حالی که پارس معمولی و پارس ۱۶ سوپاپ پشت آینهٔ کاملاً رنگی دارند. ئی‌ال‌اکس آنتن رادیویی کوتاه‌تری دارد. چراغ سوم ترمز عقب ئی‌ال‌ایکس در بالای شیشه قرار گرفته و از نوع آرایهٔ ال‌ئی‌دی است، در حالی که در پارس معمولی و پارس ۱۶ سوپاپ این چراغ در پایین شیشه و از نوع لامپی است. چهار حسگر کمک به پارک (که بگونهٔ ناشیانه‌ای بزرگ و برجسته طراحی شده‌اند) روی سپر عقب مشخص هستند. دیسک‌های ترمز عقب ئی‌ال‌ایکس از لابلای پره‌های رینگ آلومینیومی آن خودنمایی می‌کنند. ردیف بالایی چراغ‌های عقب در ئی‌ال‌اکس‌های تیره رنگ با سایهٔ تیره و در ئی‌ال‌ایکس‌های با رنگ بدنهٔ روشن نیمه شفاف هستند، درحالیکه این قسمت در پارس معمولی و پارس ۱۶ سوپاپ صورتی رنگ می‌باشد

تولید این مدل در سال ۱۳۹۳ و پس از توقف تولید مدل ال۴ (معروف به موتور زانتیا) آغاز گردید. موتور این خودرو در واقع یک نمونه ارتقا یافته از موتور XU7 بود که حجم آن به ۱۹۰۵ لیتر افزایش یافته بود و نسبت به ئی‌ال‌ایکس ال۴ از شتاب پایین تر بهره‌مند است و مصرف آن نیز بیش تر شده بود. درحالی که در تمامی فاکتورهای فوق نسبت به موتور ال۳ برتری داشت. با وجود حجم ۱۹۰۵ سی‌سی موتور، از این مدل در نزد ایران خودرو ئی‌ال‌ایکس ۲۰۰۰ نامبرده می‌شود. داشبورد این مدل همان مدل مورد استفاده در مدل‌های سال و ال‌ایکس است. با توجه به عرضه مدل ال‌ایکس با قدرت موتور یکسان و مصرف سوخت و قیمت کمتر، بیشتر مشتریان پارس XUM ناوگان‌های دولتی بودند.[نیازمند منبع]تولید XUM تا سال ۱۳۹۶ ادامه داشت.

بهترین و مناسب ترین باطری ماشین برای خودروی پرشیا،  66 و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 133 تاريخ : چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت: 22:09

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 10 دی 1399 ساعت: 22:09

ماجرای همکاری سایپا و کیا به سال‌ها قبل و تولید پراید و ریو باز می‌گردد اما بعد از تحریم صنایع خودروسازی کشورمان در ابتدای دهه 90 شمسی، قرارداد مونتاژ سراتو بین دو شرکت برای چندین سال به تعویق افتاد. سرانجام از زمستان 1393 در حالیکه نسل سوم این خودرو نیز به شکل وارداتی در بازار موجود بود، اولین نمونه‌ سراتوهای نسل دوم مونتاژی سایپا، تحویل مشتریان شد. البته در سراتو مونتاژی، تجهیزاتی مهمی مانند ESP، ایربگ‌های جانبی و پرده‌ای، آینه تاشو برقی، استارتر و ترمزهای دیسکی عقب متاسفانه حذف شده بودند. اما علاوه بر حذف آپشن‌ها، سراتوهای مونتاژی در برخی قطعات ازجمله تریم داخلی نظیر صندلی‌ها، رودری‌ها و ... نیز تا حدودی داخلی‌سازی شده‌اند که کاهش کیفیت آنها و نارضایتی خریداران را در پی داشته است. در کنار مدل دستی (با موتور 1600)، سایپا نمونه اتوماتیکش (با موتور 2000) را هم از سال 1394 عرضه کرد که نسبت به مدل دنده‌ای، به امکانات بیشتری مانند کروز کنترل، اتولایت و تهویه اتومات مجهز شده است. سایپا همچنین از تابستان 1396 نیز نمونه آپشنال سراتو 2000 مونتاژی را معرفی کرد که وجود سانروف، سوییچ هوشمند، سنسور و دوربین عقب، صندلی چرم و پدال شیفتر از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است.

ریمپ خودرو سراتو | ریمپ ecu کیا سراتو سایپا و خارجی

ایسیو خودروهای سراتو از نوع زیمنس هستند و دکتر ریمپ بدون این که ایسیو را باز کند از درگاه OBD به ایسیو گیربکس و موتور متصل می شود ، برنامه ایسیو خوانده می شود و طی فرآیند ریمپ روی جداول پاش سوخت ، آوانس جرقه زنی ، گشتاور ، حالت شتاب گیری ، پارامترهایی مثل دمای آب تاخیر دریچه گاز و . . . کار می شود که بعد از آن تاخیر دریچه گاز بهتر می شود ، شتاب گیری تغییر کاملا محسوسی خواهد داشت ، معکوس ها سریع تر می شوند . همچنین توان تا ۱۰ اسب بخار اعمال خواهد شد. بعد از انجام ریمپ ابتدا خودرو توسط مشتری تست می شود و در صورت رضایت مشتری هزینه اخذ می گردد.

در ریمپ دکتر ریمپ انجام تمامی تیونینگ خودرویی همراه با ریمپ تخصصی انجام میشود.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 ساعت: 19:02

دلیل اصلی ساخت ری اکت مقیاس پذیری بالا این کتابخانه و راحت کار کردن با این برنامه می باشد که کار برنامه نویسیان را راحتر کرده است. این کتابخانه یکسری ویژگی مثبت دارد مانند یادگیری آسان و تست پذیری بسیار عالی ری اکت (که در دقت و زمان صرفه جویی خوبی میتوان کرد.) در این مقاله قصد داریم شما را با آموزش برنامه نویسی ری اکت آشنا کنیم. با بنو سایت همراه باشید.

ری اکت چیست؟

ری اکت یکی از کتابخانه‌های جاوا اسکریپت است که در سال 2013 توسط تیم توسعه فیسبوک ساخته شده است. ری اکت قصد داشت رابط کاربری را ماژولار (با قابل استفاده مجدد) بکند و نگه‌داری آن را آسان‌تر سازد. بر اساس اعلام وب‌سایت رسمی ری اکت از آن برای (ساخت اجزای کپسوله شده‌ای استفاده می‌شود که حالت خود را مدیریت می‌کنند. سپس این اجزا با هم ترکیب می‌شوند تا UI های پیچیده‌ای ساخته شوند).

در جای جای این نوشته مثال‌هایی از فیسبوک زده‌ایم و دلیل این امر آن است که مهندسان فیسبوک نخستین کسانی هستند که ری اکت را ساخته‌اند.

آیا زمانی که فیسبوک به جای استفاده از لایک به سمت استفاده از واکنش‌ها (ری‌اکشن‌ها) حرکت کرد را به خاطر می‌آورید؟ در این زمان به جای این که تنها نوشته‌ها را لایک کنیم، می‌توانستیم با آیکون قلب، یا صورتک‌ها و یا همان لایک به نوشته‌ها واکنش نشان دهیم. اگر این واکنش‌ها قرار بود در HTML نوشته شوند به کار بسیار زیادی برای تغییر دادن همه آن لایک ها به صورت ری‌اکشن نیاز بود.

این همان جایی بود که ری اکت مورد استفاده قرار گرفت. در واقع به جای پیاده‌سازی «جداسازی دغدغه‌ها»، ما در ری اکت با معماری متفاوتی روبرو هستیم. این معماری، ماژولار بودن را بر مبنای ساختار کامپوننتی افزایش می‌دهد. امروزه ما CSS ها را نیز جدا نگه می‌داریم؛ اما شما می‌توانید هر جزیی را هر قدر می‌خواهید اختصاصی کنید.

ری اکت جی اس چیست؟

قبل از اینکه وارد جزئیات کامل درباره فریم ورک ری اکت نیتیو شویم، ابتدا بهتر است بدانیم آموزش برنامه نویسی ری اکت جی اس چیست :

  • یک کتابخانه جاوا اسکریپتی منبع باز است که به وسیله فیسبوک توسعه یافته است.
  • یک کتابخانه رابط کاربری (UI) است.
  • ابزاری برای ساخت کامپوننت های رابط کاربری (UI) است.

ری اکت نیتیو شبیه ری اکت جی اس است، با این حال از کامپوننت های بومی به جای کامپوننت های وب به عنوان بلوک های حیاتی سازنده استفاده می‌کند. شما باید بخشی از ایده های بنیادی ری اکت نیتیو را ببینید تا بتوانید ساختار اپلیکیشن‌های ری اکت را درک کنید. با این حال اگر علاقه مندید تا برنامه‌هایی را در ری اکت نیتیو ایجاد کنید، یادگیری React JS برای شما اجباری نیست و به سادگی میتوانید با ری اکت نیتیو شروع کنی

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 154 تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 ساعت: 18:55

با کاپنا کسب و کار خود را دیجیتالی کنید برای داشتن یک تبلیغات دیجیتال سه مورد را باید در نظر گرفت:

آنالیز برند و صنعت

بررسی مخاطبان

آنالیز رقبا

که در ادامه به جزییات هر کدام میپردازیم:

آنالیز برند و صنعت

برای ترسیم نقشه ی موفقیت یک برند نیازمند آشنایی کامل تیم مارکتینگ با شرایط و موقعیت برند و صنعتی است که در آن حضور دارد. بدون شناسایی پتانسیل های برند و صنعت و مشکلاتی که پیش روی برند برای پیشرفت وجود دارد رسیدن به نتایج مثبت در تبلیغات و بازاریابی غیر ممکن به نظر می رسد. پس قبل از هر چیز انجام تحقیقات بازار در اولویت قرار خواهد داشت.

بررسی مخاطبان

فیلتر کردن مخاطبان و پیدا کردن مشتریان اصلی یک برند می تواند روی هزینه های بازارایابی و تبلیغات مخصوصا در حوزه دیجیتال بسیار تاثیر گذار باشد. اینکه مخاطبین اصلی برند شما چه کسانی هستند؟ اغلب چه تحصیلاتی دارند؟ بیشتر در کدام منطقه جغرافیایی حضور دارند؟ و… هر چقدر شناخت یک برند نسبت به مشتریان بالقوه اش بیشتر باشد می تواند بهتر و معقولانه تر تبلیغات کند.

آنالیز رقبا

بسته به اینکه جایگاه فعلی برند شما کجاست و اینکه قصد دارید چه سهمی از بازار بدست آورید رقیبان برندتان مشخص می شود. پس از شناسایی رقیبان آنالیز می شود آنها چه مسیری را برای گرفتن سهم بازار طی کرده اند. مشخص می شود آنها در چه فضاهایی حضور دارند و چقدر از سهم بازار را برای خود کرده اند. نقاط ضعف و قوت رقبا آنالیز خواهد شد. پس از آنالیز کامل رقیبان با توجه به اهداف مجموعه در کسب سهم بازار برنامه ریزی دقیقی برای حضور موفق برند در فضای دیجیتال انجام می شود.

حال سوال اینجاست چطوری میتونیم تو دنیای دیجیتال تبلیغ کنیم؟

پس از انجام بررسی های صورت گرفته در خصوص برند, مشتریان و رقبا, رسانه های مورد نظر انتخاب شده و برای حضور در این رسانه ها برنامه های تولید محتوا و تبلیغات و بازاریابی طراحی می شوند.

تبلیغات در رسانه های دیجیتالی

تبلیغات در رسانه های دیجیتال به استفاده از فضای کلیه رسانه های جدید دردنیای تجارت بمنظور تبلیغ اطلاق می شود. تبلیغات دیجیتال بسیار به اینترنت وابسته است. یک تعریف دیگر در خصوص بازاریابی دیجیتال : تمام فعالیتهایی که به منظور تبلیغ محصول، خدمات، برندها و بررسی رفتار مشتری در بستر اینترنت و رسانه های دیجیتالی صورت میگیرد تبلیغات دیجیتال گفته می شود. در واقع در این بازاریابی مشتریان بیشترین اهمیت را دارند، به همین منظور شرکت ها با استفاده از ابزارهای مختلف مانند  وب سایت، موبایل، شبکه های اجتماعی و … سعی در تحلیل رفتار مشتری دارند تا با تبلیغات هدفمند، نمایش محصولات خود را در زمان مناسب، بر روی طیف وسیعی از کاربران منتشر نمایند، تا در نتیجه بتوانند بهترین بازخورد را دریافت کنند.

ابزارهای مهم در تبلیغات دیجیتال

اگر می خواهید یک کسب و کار قوی داشته باشید باید تبلیغات هدفمندی را برای معرفی خدمات و محصولات خود انجام دهید. بازاریابی هدفمند به بازاریابی گفته می شود که در آن با شناسایی دقیق مخاطبان و نیاز بازار و هدف مندی در نمایش خدمات و محصولات، بتوان حضور مناسبی در زمان و مکان مناسب داشت. خیلی اوقات برای این حضور باید هزینه های زیادی پرداخت کرد، اما همیشه نیاز به حضور فیزیکی نیست، می توان در مکانی که بیشترین تردد را دارد حضور داشته باشید، و هزینه ی کمتری برای این تبلیغ واریز کنید و نتیجه ی خیلی بهتری بگیرید!

تبلیغات دیجیتال ، ترکیبی از خدمات تبلیغاتی در حوزه رسانه است. رسانه می تواند اینترنت، رادیو، تلویزیون و … باشد. تبلیغات در اینترنت امروزه یکی از متداول ترین تبلیغات است که تمامی کسب وکارهای موفق بدان روی آورده اند.

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 145 تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 ساعت: 18:25

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

سمند یک خودروی سواری است که از سال ۱۳۸۰ توسط ایران خودرو تولید می‌شود و علاوه بر فروش در ایران، به کشورهای دیگر نیز صادر شده‌است. سمند براساس پژو ۴۰۵ ساخته‌شده‌است. این خودرو در ابتدا قرار بود جایگزین پیکان شود که با توجه به هزینه طراحی و قیمت نهایی آن، این امر محقق نشد

پس از رشد صنعت خودروسازی در کشور کره که تقریباً همزمان با ایران شروع به فعالیت نموده بود، تقاضای طراحی و تولید خودرو در افکار مردم ایران زیاد شد؛ اولین بار در اوایل دهه هفتاد شمسی، طرح خودروی ملی در سازمان‌های رسمی کشور از جمله مجلس شورای اسلامی، وزارت صنایع سنگین وقت و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مطرح گردید.

اصطلاح خودروی ملی اولین بار به یک خودروی مفهومی که در چهارچوب همین برنامه در این مرکز تحقیقاتی طراحی شده بود اطلاق گردید. پروژه خودروی ملی پروژه‌ای موفق و نسبتاً کم هزینه بود نمونه‌های اولیه این خودرو که به صورت آزمایشی بر پایه پلتفورم خودروی شورلت رویال باقی مانده از قبل از انقلاب طراحی و ساخته شده بود، بارها در نمایشگاه‌های خودرو در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در سال‌های ۷۲ تا ۷۵ به نمایش گذاشته شد. در این پروژه برای اولین بار در ایران روش‌ها و فرایند کامل ساخت یک خودرو مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گرفت اثبات شد که در ایران توان طراحی و ساخت خودرو وجود دارد.

با توجه به پیچیدگی طراحی پلت فرم و با اتکا به تجربه سازمان گسترش در پروژه خودروی ملی، شرکت ایران خودرو اقدام به خرید پلت فرم پژو ۴۰۵ از شرکت پژو فرانسه نمود. همزمان با انجام این پروژه در ایران، شرکت فرست اتومیتو انگلستان اقدام به طراحی نمونه اولیه خودرویی بر روی شاسی و قوای محرکه خودرو پژو ۴۰۵ برای تولید در یک شرکت تایوانی نموده بود که با توجه به ورشکستگی شرکت تایوانی و همچنین پیچیدگی طراحی بدنه، ایران این طرح را از شرکت فرست اتومیتو خریداری کردند اما چون شرکت فرست اتومیتو طراحی را خوب انجام نداده بود و ایران خودرو فهمیده بود این شرکت توانایی اصلاح آن را ندارد آن را به ایران برد و در آن جا مرکز تحقیقات ایران خودرو با جمع‌آوری فارغ التحصیلان دانشگاه‌های امیرکبیر، صنعتی شریف و چند دانشگاه صنعتی دیگر، طراحی خودرو ملی را در کنار مشاوران خارجی شروع کرد. در این فرایند، اتاق نسبتاً کوچک و ارگونومی که متناسب با افراد کوتاه قد شرق آسیا ساخته شده بود بازطراحی شد.

بهترین و مناسب ترین باطری ماشین برای خودروی سمند  66 و 74 امپر می باشد که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه خواستار خرید باطری ماشین بودین با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 119 تاريخ : سه شنبه 2 دی 1399 ساعت: 17:27

گوگل، همچنان شگفت‌انگیز و بی رقیب

گوگل چند مزیت بزرگ دارد که باعث شده در تبلیغات پیشتاز و قدرتمند باشد و سرویس‌های دیگر با اختلاف نسبت به گوگل حرکت می‌کنند.

    تبلیغات جستجوی گوگل نوعی بازاریابی ربایشی است. یعنی شما دنبال مشتری نمی‌گردید، مشتری به دنبال شماست و جذب شما می‌شود. مشتری با توجه به کلمات کلیدی که جستجو می‌کند، محصول و سایت شما برایش نمایش داده می‌شود. اگر با بازاریابی ربایشی آشنایی ندارید، حتماً مقاله نوین در این باره را بخوانید.

    هزینه تبلیغات گوگل کمتر از دیگر سرویس‌هاست. تعجب نکنید چون گوگل همیشه سعی می‌کند هزینه را به بهینه‌ترین حد برساند. یعنی چه؟ یعنی از وقتی یک تبلیغ می‌گذارد، اطلاعات را به دقت تحلیل می‌کند. مثلاً اگر یک تبلیغ، از روزی 1000 کلیک به 10000 کلیک برسد، هزینه را برای کاربر تبلیغ کننده کمتر می‌کند.

    هدف‌گیری مخاطب را که یادتان نرفته؟ گوگل در زمینه هدف قرار دادن مشتری به‌شدت دقیق عمل می‌کند و تبلیغ شما را به گروهی که باید می‌رساند. مثلاً کسانی که به تکنولوژی علاقه دارند (در موضوعات تکنولوژی جستجو می‌کنند)، کسانی که خانه‌دارند، کسانی که تحصیلات دانشگاهی دارند و خیلی چیزهای دیگر که باورتان نمی‌شود. اینکه تبلیغ شما برای زن‌ها نمایش داده شود یا مرد‌ها، دکترها و مهندس‌ها یا شغل خاصی که به محصول شما مرتبط باشد، همه برای گوگل امکان‌پذیر است. حتی می‌توانید برای تبلیغتان زمان‌بندی بگذارید که مثلا عصرها نمایش داده شود چون مخاطبان شما عصرها بیشتر آنلاین می‌شوند. در مجموع هر جور که فکرش را بکنید، می‌توانید مخاطب خود را هدف بگیرید.

اگر بخواهم از امکانات تبلیغ گوگل برایتان حرف بزنم، حالا حالاها باید درگیر این مقاله باشید. پس به عنوان نتیجه این را بگویم که هیچ چیز از چشم گوگل پنهان نمی‌ماند و این قابلیتش را برای تبلیغات شما خرج می‌کند. این سیستم هوشمند، در هر سطحی، با توجه به اینکه پیام تبلیغاتی شما چه باشد و چه گروهی را می‌خواهید هدف بگیرید، اینقدر امکانات به شما می‌دهد که می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید تبلیغات خود را بهینه کنید.

در ایران هم چندین شرکت مثل تپسل، یکتا نت، کانگورو، مدیا اد و شرکت‌های دیگر به‌عنوان شبکه‌ تبلیغاتی فعالیت می‌کنند؛ یعنی همین کاری که گوگل در جهان می‌کند، سایت‌های ایرانی در ایران انجام‌ می‌دهند. مثلاً سایت فیلیمو یک جایگاهش را در سایت به یکتانت میدهد و به ازای هر کلیک مبلغی می‌گیرد.

این نکته را بدانید که درست است که آن‌ها کاری شبیه گوگل را انجام می‌دهند و سرویس‌های کلیکی دارند ولی هیچ‌کدام به قدرتمندی گوگل نیستند. عجیب هم نیست، چون گوگل یک سرویس بسیار گسترده است با یک پایگاه داده بزرگ و کلی ابزار قدرتمند تبلیغات، ولی شرکت‌های داخلی با فضا و داده‌های محدودتری نسبت به گوگل سر و کار دارند.

هر چه از تبلیغات و شگفتی‌هایش بگوییم، کم گفتیم. تبلیغات خاصیتی که دارد این است که، هر چه بیشتر بدانید، دنیای جدیدی به رویتان باز می‌شود که منتظر ماجراجویی شماست.

شما به راحتی می توانید با کاپنا کسب و کار خودتان را دیجیتالی کنید.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 132 تاريخ : دوشنبه 1 دی 1399 ساعت: 20:39

میدونستی تو باتری کار بهترین باتری ماشین و با بهترین قیمت باطری ماشین میتونی بخری ؟ پس همین الان دست به کار شو و با کلیک روی قیمت باطری ماشین باتریتو بخر و خدمات و پشتیبانی باتری کار بهره مند شود.

پژو ۲۰۶ یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است که به جهت جذابیت ظاهری، شتاب بالا و مصرف سوخت پایین طرفداران زیادی دارد در سال ۲۰۱۰ در بسیاری از کشورهای اروپایی تولید آن متوقف شد، اما فروش آن با تغییر در چهره، با نام +۲۰۶ در اروپا از سال ۲۰۰۹ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۲ ادامه یافت.

پژو ۲۰۶ برای نخستین بار در سال ۱۳۸۰ به بازار ایران عرضه شد. ۲۰۶ آن موقع به همراه پژو پارس و سیتروئن زانتیا خودروهای روی بورس بازار بودند و قیمتش در آن زمان متوسط روبه بالا بود.

    تیپ یک:اولین مدل عرضه شده ۲۰۶ به بازار بود. امکاناتی مانند فرمان دوشاخه، ساعت دیجیتال و سیستم صوتی قدیمی این مدل را از بقیه خانواده ۲۰۶ متمایز می‌کند. این خودرو از پیشرانه TU3 با تسمه تایم ۱۰۸ دنده که متفاوت با ۱۰۴ دنده تیپ۲هست و جعبه دنده پنج سرعته دستی بهره می‌برد.

    تیپ دو:دارای کیسه هوا راننده و سرنشین و مانیتور شرایط خودرو، سنسور دنده عقب، سنسور برف پاک کن خودکار و سیستم اعلان پنچری، ضربه، بنزین و نمایش بازبودن کدام در. تیپ دو از سیستم برق کشی مولتی پلکس بهره می‌برد اما به مانند تیپ یک آینه‌های دستی دارد. از سال ۱۳۹۰ ترمز ABS و EBD به این خودرو افزوده شد. تا سال ۱۳۹۰ پر فروش‌ترین محصول خانواده ۲۰۶ بود اما از آن سال به بعد تیپ پنج جایش را گرفت. این خودرو هم از پیشرانه TU3 و شتاب بسیار بالا و جعبه دنده پنج سرعته دستی بهره می‌برد.

    تیپ سه:می توان گفت این خودرو در اصل همان تیپ پنج است اما با موتوری متعلق به تیپ دو. زمانی که ۲۰۶ تیپ سه وارد بازار شد، همراه با یک سیستم تهویه مطبوع خودکار، گرم کن آینه برقی، دو کیسه هوا، سیستم‌های ترمز EBD و ABS، سیستم صوتی بهبود یافته کلاریون و غیره یکی از آپشنال‌ترین اتومبیل‌های موجود در بازار بود که با قیمتی خوب روانه بازار شد.

    تیپ چهار:در این خودرو دیگر خبری از پیشرانه TU3 نیست و جایش را یک پیشرانه ۱٫۶ لیتری با نام TU5 گرفته‌است که توان ارائه قدرتی در حدود ۱۱۰ اسب بخار را دارد. علاوه برا ین این خودرو به جای گیربکس دستی پیشفرض از یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک بهره می‌برد.

    تیپ پنج:محبوبترین هاچ بک بین تیپ‌های ۲۰۶ تیپ پنج این خودرو است. این مدل از همه مدل‌های قبلی آپشنال تر و مقرون به صرفه تر است و در اوایل عرضه یکی از بهترین‌های بازار بود. یک موتور ۱٫۶ لیتری TU5 با توان تولید ۱۱۰ اسب بخار، گیربکس ۵ سرعته دستی، ترمزهای ABS دیسکی ۴ کاناله و ارتفاعی کمتر در سیستم تعلیق آپشن‌هایی بود که تیپ پنج با کمک آنها هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده‌است.

    تیپ شش:تیپ شش در ابتدا از گیربکس موجود در تیپ چهار و آپشنهای موجود در تیپ پنج بهره می‌برد اما پس از عدم موفقیت این خودرو ایران خودرو گیربکس این اتومبیل را عوض کرد و از یک گیربکس قدرتمندتر تیپ ترونیک بر روی آن استفاده کرد تا به فروش بیشتر آن کمک کند، اما این اتفاق رخ نداد و ضربه‌های وارده به بدنه خودرو در هنگام تعویض دنده باعث شد این تیپ به دل کاربرانش ننشیند.

بهترین و مناسب ترین باطری ماشین برای خودرو  206 سال 93 به قبل باطری  55 تا 66 آمپر است که می توان هم از نوع اسید شارژ و هم از باتری های سیلد برای این منظور استفاده کرد.  و برای خودروی 206 سال 93 به بعد فقط 50 آمپر مناسب است که بهترین مارک برای این خودرو استفاده از باتری های واریان صبا باطری و کلیه باتری های سپاهان باتری شامل سوزوکی ، اوربیتال سیلور، اوربیتال قرمز و اوربیتال پریمیوم می باشد.

اگر چنانچه به نتیجه مطلوب نرسیدید با تماس با باتری کار برای خرید باتری ماشین  و تعویض باتری ماشین  در محل اقدام کنید.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : زهره نجیبی zohrehnajibi بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 1 دی 1399 ساعت: 19:44